Neova acenteleri Avustralya Kıtası’nı keşfetti

Neova Sigorta sektörde bir ilki gerçekleştirerek acentelerini Avustralya’ya götürdü. Neova Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Oğuz Karahançer, “Bu bir şey değil. 2016 planlarımızı öğrendiğinizde ‘Yok artık’ diyeceksiniz” şeklinde konuşuyor.

Neova Sigorta 2014 yılında hedeflerini gerçekleştiren acentelerini Avustralya’ya götürdü. Acenteler önce Melborn, Sydney son olarak da Singapur’u gezme fırsatı buldular. Sigorta şirketleri yıl içerisinde düzenledikleri kampanyalar ile acentelere ödül dağıtmaya devam ediyor. Şirketler acentelerinin en güzel ülkelerde tatil hediye ederek, bir taraftan şirkete bağlılığını artırmayı amaçlıyor, diğer taraftan da acentelere yeni çalışma dönemi için enerji depolamalarına fırsat veriyor. Bu arada şirketlerin acentelerini farklı ülkelerde ağırlamak için de yarış halinde olduklarını belirtmek gerekir.

Ülkemizdeki klasik acente toplantılarında tüm acenteleri bir araya getiren şirketler, son yıllarda beklenilen performansı gösteren acentelerine özel ödül gezilerine götürmeyi tercih etmeye başladılar. Gerçeğini söylemek gerekirse artık acenteler tarafında Türkiye veya Avrupa’daki şehirler cazibesini yitirmiş durumda. ABD’de Newyork alışveriş cazibesi ile hala önemini korurken, Küba ve Rusya bile ilginç gezi noktalarından çıkmışa benziyor. Şirketler acentelerini Türkiye’den en uzak nokta olarak Brezilya’ya götürdü bugüne kadar.

Neova’dan bir ilk

Neova Sigorta, acentelerine kampanyalarla verdiği şirket logolu kiralık araç hizmetinden sonra sektörde ses getiren bir başka ilki gerçekleştirdi. Neova Sigorta acentelerini Avustralya’ya götürerek sektörde bir ilke daha imza attı. 10 günlük seyahatin ilk durağı Avustralya’nın en önemli şehirlerinden biri olan Melborn idi. Yaklaşık 22 saatlik yolculuk sonrasında Melborn’a geçildi. Sonrası’nda Sydney’e geçen acenteler dönüş yolculuğunda Singapur’da alışveriş yapma olanağı buldular.

Neova Sigorta acentelerine Avustralya’nın en önemli turistik yerlerini gezme fırsatı da verdi. Buharlı tren ile seyahat, koala ve kangruları yakından görüp vakit geçirildiği hayvanat bahçesi, ilk maden ocaklarını ziyaret, Sydney’in sembolü sayılan Harbour Bridge, Opera Binası, Bondi Plajı, Blue Mauntain’ı gezen acenteler bol bol alışveriş de yaptılar.

Bondi Plajı’nda köpekbalıkları ile dans!

Havanın sıcak olmasından yararlanan acenteler sörfçülerin en çok tercih ettiği dünyaca ünlü Bondi Plajı’nda okyanusta denize girme şansı da yakaladılar. Köpek balığı tehlikesinin sık yaşandığı Bondi Plajı’nda denize girme cesaretini gösteren acentelerin girmeyenler tarafından tebrik edildiklerini de belirtmek gerekir. Özellikle hayvanat bahçesinde ilginç dakikalar yaşayan Neova acenteleri, koalalar ile resim çektirdikten sonra, kangruları elleriyle beslediler. Çizgi filmlerden tanıdığımız Tazmanya Canavarı ile resim çektiren acenteler, çok küçük olarak gördükleri Tazmanya Canavarı için ‘Bunun neresi canavar?’ demekten kendilerini alamadılar.

Özellikle akşam yemeklerini liman civarındaki restoranlarda yiyen grup, balığa ve ete doydu. Neova Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Levent Oruç’un her yemek öncesi “Mönüde somon yok değil mi?” sorusu grupta esprilere neden oldu. En şık, en güzel restoranlarda yemeklerini yiyen Neova acenteleri gezinin son günlerine doğru özellikle güney illerimizden geziye katılan acentelerin, “Yahu bir adana kebap yanında bir ayrana neler vermem…” demeleri de gruba neşe kattı diyebiliriz.

2016 yılı gezilerimiz ‘Yok artık’ dedirtecek

Neova Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Oğuz Karahançer ise “Sektör şirketleri, acenteleri klasik noktalara götürüyor. Biz Neova olarak her zamanki gibi farklılığımızı ortaya koymak istedik. Acentelerimizi dünyanın bir ucu denilen Avustralya’ya getirdik. Fakat Avustralya’ya indiğimizde içimden ‘Biraz fazla mı abarttık acaba’ demeden edemedim” dedi. Karahançer, gezi sonrası gelecek sene ile ilgili planları için, “2016’da acentelerimiz için başka bir gezi planlıyoruz, bu da bir ilk olacak. Çok konuşulacak, ‘Yok artık’ denilecek. Bizi izlemeye devam edin” şeklinde konuştu.

Neova’nın hizmet hızından etkilendim

Kestel Sigorta Acenteliği Bursa-Fatih Orhan:

Neova Sigorta ile iş ortaklığımızın üçüncü yılındayız. Bize düzenlenecek kampanyalarla puan kazanacağımız söylendiğinde ödülü merak ettik. Ancak bize ‘Siz sadece puanlarınızı biriktirin’ dediler. Daha sonra ise ödülün Avustralya gezisi olduğunu söylediler ve bir saat içerisinde karar vermemizi istediler. Biz de Avustralya gezisine katılmak istedik. Daha önce hiç yurtdışına çıkmadım. Gezi süresince uykusuzluk ve baş dönmesi benim için büyük olumsuzluk oldu. Ancak yöneticilerimizle birlikte vakit geçirmek bizler için çok önemli. Şimdi ben Oğuz Bey’i çok rahat bir şekilde arayabileceğim. Neova Sigorta çok kolay çalışılan bir şirket. Neova’nın ulaşılabilirliği bizim için çok önemli. Diğer şirketlerde yaşayamadığımız şeyleri burada yaşamamız bizim için büyük avantaj sağlıyor. Neova ile ilk çalıştığımızda hizmet hızından etkilendim; mail atıyoruz hemen cevap alıyoruz. Başka şirketlerde hiç böyle değil, kimseye ulaşamıyorsun. Attığımız maile bir dakika içinde geri dönülmesi bizim için ekstra bir durum.

Avustralya herkesin rüyası

Öz Özcanlar Sigorta Aracılık Hizmetleri-Doğubayazıt Murat Özcan:

Geçen sene Neova Sigorta’nın Rusya gezisine, bu sene de Avustralya seyahatine katıldım. Böyle aktivitelerde acenteler yan yana gelerek birleşiyorlar sorunlarını karşılıklı görüşebilme fırsatı yakalıyorlar. Avusturalya herkesin hayali sonuçta, dünyanın öbür ucu. İnsanları Avrupa’dan daha fazla ediyor. Organizasyon çok iyiydi. Çok eğlendik, acente arkadaşlarımla da oldukça keyifli vakit geçirdim Neova Sigorta ile üç yıldır çalışıyoruz. Türkiye’ye giren yabancı araçlara yönelik kısa süreli poliçe kesiyoruz. Neova’ya proje sunduğumuz zaman iyi ilgileniyorlar. Biz projeyi sunduk kısa süreli poliçe kesen şirket olduğumuzu söyledik ve çalışalım dedik. Çalışmamız süresince de karşılıklı verim aldık. Bu şekilde çalışmaya da devam edeceğiz. Şirketin büyümesi iyi bir şey. Şirket büyürse acente de büyür. Büyümekten zarar gelmez. Biz yüzde 90 kısa süreli poliçe kesiyoruz. Bizim poliçelerimiz karlı, adamlar Türkiye’ye geliyor iki üç gün geliyor bekliyor bir daha gelmiyor. Biz doğudayız, doğudan hemen hemen bütün şirketler zarar ediyor. Doğuda kar etmek çok zor. Pek çok şirket de doğudan çıktı. Ancak biz orada kar ediyoruz. Bu çok önemli yani doğuda herkes kar edemez.

Neova Sigorta acentesine değer veriyor

Sigorta Center-Konya–Osman Öztürk:

Neova Sigorta’nın kuruluşundan beri birlikte çalışıyoruz. İlk acentelerinden biriyiz. Üst yönetimdeki müdürlerimizle daha önce farklı şirketlerdeyken çalışıyorduk. Neova Sigorta’yı samimi buluyorum. Yaklaşık 23 şirketle çalışıyoruz ama Neova Sigorta’daki birebir ilişki diğer şirketlerde yok. Daha kolay ulaşabiliyoruz. Deyim yerindeyse nazlanabiliyoruz, onlar da bizim nazımızı çekiyor. O da tabii ki üretime yansıyor. Portföyümüzün yüzde 60’ı mühendislik sigortası, yüzde 40’ı ise kasko ve trafikten oluşuyor. Neova Sigorta ile ilk defa bir geziye katılıyorum. Dediğim gibi şirketin samimiyetini acentelerde de gördüm. Neova Sigorta herkese değer veriyor, herkese katkıda bulunuyor. Geziye ek kontenjanla katıldım. Biraz tesadüfî oldu ama güzel oldu. Avustralya’ya bir daha gelmem imkânsız. Bunda dolayı şirketimize de teşekkür ediyoruz. Güzel ağırlandık, yemekler, mekânlar her şey güzeldi ve güzel insanlarla tanıştık.

Kaynaşma partisi de bekliyoruz

Berfin Sigorta Acenteliği-Şanlıurfa-Nihat Fırathan:

Yaklaşık 10 yıldır sigortacılık ile uğraşıyorum. 2011’den beri Neova Sigorta ile çalışıyorum. Çalışanlarını, acentelerini koruyan bir şirket. Öncelikle kolay ulaşılan bir şirket. Bir sorun olduğu zaman hemen araştırılıyor ve çözülüyor. Neova’dan her yıl Türkiye’deki bütün acentelerini bir yerde toplayıp kaynaşma partisi yapmasını bekleriz. Bir araya getirse iyi olur diye düşünüyorum. Geziye hak kazananlardanım, bu hakkımı öğrenince de kullanmak istedim. Portföyümün yüzde 25’i yangın, yüzde 30’u kasko, diğer kalanı ise trafik sigortalarından oluşuyor.

Her şey çok başarılıydı

Bulut Sigorta Aracılık – Hizmetleri-Düzce-Can Murat Bulut:

Beklentilerime cevap veren bir şirket ile üç yıldır çalışıyorum. Şirketime alıştım ve çok memnunum. Düzce acentesiyim ve bölgemizde beklentilerimizi karşılıyor. Çok, çok güzel bir gezi organize edilmişti. Her şey çok başarılıydı. Yöneticilerimiz de sağ olsunlar bizlerle çok ilgilendiler. Organizasyona kimse bir şey diyemez. Deyim yerindeyse gidip de dönülmeyecek yerlere gittik. Seyahatin uzunluğunun bizleri yorduğunu da söylemek mümkün.

Neova’nın kampanyalarını beğeniyorum

Hayal Sigorta Aracılık- Hizmetleri-Mersin Mehmet Zeki Değmez:

Neova Sigorta kurulduğu günden beri acentesiyim. Şirketimiz bana ve müşterilerimize hitap ediyor, bu memnuniyet verici bir durum. İki bölgeyle çalıştım her ikisinde de aile gibi çalıştık, çalışıyoruz. Bölge müdürleri, çalışanlar, personeller hepsi dört dörtlük insanlar. Kampanyalar da çok başarılı. Daha önce Umre ziyaretine de katılmıştım. Organizasyon güzeldi. Gezinin son günlerinde rahatsızlanmam benim için büyük talihsizlikti.